Der er drøn på den ikke så lille forretning i Vejen (Jylland), der efterhånden er kendt som emailmarkedsføringens højborg, -og det er med god grund. Endnu engang fik eMailPlatform tildelt en Børsen Gazelle, og hvis du spørger os, så er det velfortjent.
eMailPlatform har flere Børsen Gazeller
Virksomheden har nu hele tre Børsen gazeller og der er plads til flere.
- Børsen Gazelle 2018
- Børsen Gazelle 2017
- Digital Gazelle, Sydjylland 2017
eMailPlatforms frontfigur takker ydmygt kunderne for deres tidlig i 2018 på hans LinkedIn profil.
(Foto: LinkedIn)
Emailmarkedsføring med skræmmende gode teknologiske muligheder
Har du en webshop, så lyder det måske som en våd drøm at kunne sende medlemmer af din emailliste relevante emails baseret på deres præferencer og hvad de har lagt i kurven, vel at mærke uagtet om vedkommende har konverteret eller ej.
Individuel marketingautomation er det moderne konkurrenceparameter, der skal gøre kundeoplevelsen online til en nærværende og personlig omgang.
eMailPlatform er med i denne udvikling, ved at lade deres kunder integrere webshopkurven med sitemappet og produktfeedet i deres emails – helt automatisk!
Nu kan det godt lyde lidt svært i praksis, og derfor har vi bedt Kim Østergaard, administrerende direktør, komme med et praktisk eksempel på ovenstående.
Så med udgangspunkt i Vandreshoppen.dk (webshop), hvordan kan man så f.eks. målrette en rabat på ét bestemt produkt som kunden har lagt i sin kurv, i det næste nyhedsbrev?
Tracking funktionaliteten i eMailPlatform holder styr på produkterne i indkøbskurven, og kombinerer viden om adfærden med information om produkterne fra et produktfeed. Produktfeedet kan f.eks. være et Google Shoppingfeed, eller et hvilken som helst andet feed, der linkes med trackingen under opsætningen i eMailPlatform.
“På den måde kan vi genkende priser og tilhørsforhold til f.eks. kategorier, og stille en lang række værktøjer til rådighed for kunderne”
– fortæller grundlægger af eMailPlatform Kim Østergaard.
Hvem er eMailPlatform?
Ifølge administrerende direktør og stifter af eMailPlatform, er virksomheden først og fremmest hårdt arbejde og kontinuerlig udvikling af mailprogrammet til et toptunet marketingsværktøj.
Man skulle ikke tro det, men udover en ydmyg administration, består eMailPlatform af hele 45 udviklere der konstant arbejder på at gøre værktøjet endnu bedre.
Virksomheden leverer en solid platform til eMailmarkedsføring og selvom kundereferencerne indeholder store koncerner som Lego og Egmont, så er der samtidig plads til at føle sig vigtigt som en lille enkeltmandsvirksomhed.
eMailPlatform har selskaber i flere end 10 lande, og mere end 10.000 kunder. Det lyder måske ikke af mange kunder, men det er fordi virksomheden har en etisk retningslinie, så de screener nye kunder, for at sikre værktøjet mod spammere, så andre af deres kunder ikke lider skade på deres udsendelser af emailkampagner.
Du kan læse relevante artikler om emailmarkedsføring fra eMailPlatform på deres hjemmeside!
*kilder
https://www.linkedin.com/in/kimostergaard/